In deze rubriek hebben we een aantal veelgestelde vragen met hun antwoord op een rijtje gezet.
U kunt het uzelf ook gemakkelijk maken en contact met ons opnemen. Dat kan online via dit formulier, of u belt even naar het kantoor in uw buurt.
In deze rubriek hebben we een aantal veelgestelde vragen met hun antwoord op een rijtje gezet.
U kunt het uzelf ook gemakkelijk maken en contact met ons opnemen. Dat kan online via dit formulier, of u belt even naar het kantoor in uw buurt.
Er zijn verschillende mogelijkheden. U kunt kiezen wat u het best past:
De huishoudhulp voert huishoudelijke taken uit: poetsen (ook de grote schoonmaak), wassen en strijken, verstelwerk, boodschappen doen, maaltijden bereiden.
Alle medewerkers zijn door Dienstenaanhuis verzekerd tegen arbeidsongevallen en voor de materiële schade die zij in uw huis kunnen veroorzaken.
Wij proberen zoveel mogelijk een vaste regeling uit te werken, zodat steeds dezelfde huishoudhulp bij u komt poetsen. Toch zullen we door bepaalde omstandigheden (verlof, ziekte) soms genoodzaakt zijn om een andere huishoudhulp in te schakelen als vervanging.
U kunt een voorkeursdag opgeven waarop u de huishoudhulp liefst zou ontvangen. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden.
De hulp wordt standaard ingepland in blokken van 4 uren. U neemt één of meerdere blokken per week of per 2 weken. Afwijkingen zijn mogelijk.
Bij ziekte, overmacht of een onvoorziene omstandigheid verwittigen we u zo vlug mogelijk. We doen er alles aan om voor een vervanging te zorgen. Het kan gebeuren dat de werkuren of de dag gewijzigd worden.
Uw poetsvrouw kan zich bij Dienstenaanhuis als huishoudhulp aanbieden. Zij krijgt dan een contract, is verzekerd, haar pensioen en zij is in orde met de sociale zekerheid. Zij mag bij u blijven werken, maar dan als huishoudhulp in het systeem van de dienstencheques.
U wint twee keer: u bent goedkoper af en u geeft uw huishoudhulp een correct sociaal statuut!