Vanaf 30 november 2021 zal de mobiele app „Job Tracker” voor huishoudhulpen permanent ontoegankelijk zijn.
De nieuwe app “Job Tracker 2.0 by Sodexo” is sinds enkele maanden beschikbaar.
Voor een steeds optimale gebruikerservaring zijn talrijke updates doorgevoerd.
Ontdek de nieuwigheden:
-
Registratie van prestaties
Om het invoeren van prestaties te vergemakkelijken, worden eerder ingevoerde gegevens onthouden en voorgesteld bij het ingeven van een nieuwe prestatie. Zo kan de prestatie met dezelfde informatie snel opnieuw ingegeven worden. Het is dus niet langer nodig om eenzelfde informatie voor elke prestatie opnieuw in te geven.
-
Registratie van het profiel van uw werknemers
Alle informatie wordt geregistreerd in uw profiel. In het geval dat u een nieuwe smartphone gebruikt, moet enkel opnieuw ingelogd te worden om toegang te krijgen tot alle informatie. De informatie dient dus niet opnieuw ingevoerd te worden. Hetzelfde geldt voor de bewaarde lijst van klanten. Die wordt direct beschikbaar gesteld in de nieuwe app.
-
Offline modus
Met de offline modus kunnen de prestaties ook zonder internetverbinding ingeven worden. De prestaties worden geregistreerd en verzonden zodra een internetverbinding tot stand is gebracht. De termijn om een in „offline” modus ingegeven prestatie te verzenden is 7 dagen.
-
Historiek van de prestaties
Toegang tot de historiek van de ingevoerde prestaties van de laatste 3 maanden. Dit is ook beschikbaar in „offline” modus.
-
Controle van de geldigheid van papieren dienstencheques
Geen risico meer om met ongeldige papieren dienstencheques te vertrekken. Met de „scanner”-functie kan u de papieren dienstencheque via de camera van de telefoon scannen en controleren of de cheque al dan niet geldig is.
Hieronder leest u het antwoord op de meest gestelde vragen over de nieuwe Job Tracker 2.0 by Sodexo.
Hebt u nog vragen? Aarzel dan niet om uw coördinator te contacteren.
- Hoe kan ik de app „Job Tracker 2.0 by Sodexo” downloaden?
- Hoe maak ik verbinding met de app „Job Tracker 2.0 by Sodexo” ?
- Hoe voeg ik een werkgever toe in de app „Job Tracker 2.0 by Sodexo”?
- In welke talen is de „Job Tracker 2.0 by Sodexo” app beschikbaar?
- Hoe voeg ik in de app „Job Tracker 2.0 by Sodexo” een nieuwe klant toe?
- Hoe kan ik in de app „Job Tracker 2.0 by Sodexo” de gegevens van een klant wijzigen?
- Hoe kan ik een klant in de app „Job Tracker 2.0 by Sodexo” verwijderen?
- Hoe kan ik met de app „Job Tracker 2.0 by Sodexo” een klant opbellen?
- Hoe voer ik een elektronische prestatie in de app „Job Tracker 2.0 by Sodexo” in?
- Hoe kan ik met de app Job Tracker 2.0 by Sodexo” de geldigheid van een papieren dienstencheque controleren?
- Waar kan ik in de app Job Tracker 2.0 by Sodexo” de historiek van mijn ingevoerde prestaties terugvinden?
- Wat bedoelen we met „offline”-modus?
- Hoe kan ik een elektronische prestatie offline invoeren?
- Hoe verzend ik een elektronische prestatie die in „offline”-modus opgeslagen is?
- ik heb de in „offline”-modus opgeslagen prestaties niet tijdig kunnen verzenden. Wat moet ik doen ?