Corona - bijkomende informatie voor klanten

Uiteraard hebt u waarschijnlijk heel wat vragen in deze verwarrende en snel veranderende periode.  Hieronder vind je alvast de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen:

 

Wanneer wordt de dienstverlening heropgestart?

Omwille van uw veiligheid en die van onze medewerkers werd beslist om de dienstverlening tijdelijk te onderbreken gedurende de periode van strikte maatregelen. Deze periode loopt voorlopig tot 5 april 2020.  Onder voorbehoud van verlenging van deze maatregelen hernemen we dus de dienstverlening vanaf 6 april 2020.  We houden u op de hoogte en contacteren u in kader van de heropstart.

 

Zijn de kantoren bereikbaar tijdens deze periode?

De kantoren zullen gesloten zijn tijdens deze periode omwille van de strenge veiligheidsvoorschriften. Contact via mail zal niet kunnen worden opgevolgd tijdens deze periode. We blijven tijdens de kantooruren wel telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen of problemen op de gebruikelijke telefoonnummers.  

 

Ik heb dienstencheques die zullen vervallen tijdens de periode van onderbreking?

Een niet-gebruikte dienstencheque kan vóór zijn vervaldatum worden aangeboden bij sodexo voor terugbetaling of omruiling tegen nieuwe cheques.

Deze verrichting is gratis, zowel voor de terugbetaling als voor de omruiling van papieren of elektronische dienstencheques.

 

Zijn de strijkateliers geopende tijdens deze periode?

Omwille van uw veiligheid en die van onze medewerkers werd beslist om de dienstverlening tijdelijk te onderbreken gedurende de periode van strikte maatregelen.  Daarenboven vallen de strijkateliers onder de toepassing van het besluit rond niet-noodzakelijke winkels en moeten ze dus verplicht gesloten blijven.  Deze periode loopt voorlopig tot 5 april 2020.  Onder voorbehoud van verlenging van deze maatregelen hernemen we dus de dienstverlening vanaf 6 april 2020.

 

Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Geen probleem, je kan uiteraard steeds bij onze kantoren terecht.